!

usch va dålig jag är på att uppdatera :(
har varit så mkt plugg nu att jag inte ens har hunnit sitta vid datorn något alls vissa dagar. idag är sjuk.. skitdrygt. vaknade imorse och mådde jätteilla och var helt yr. gick och la mig igen och sov till kl halv 2 typ, det va skönt iaf. men har ändå mått illa hela dagen. just idag också när jag skulle ha prov! pluggade som ett cp igår men nu kommer jag få vänta till nästa omprovstillfälle innan jag får göra det, drygt. nu sitter jag bara och lyssnar på musik och redigerar lite bilder. ska väl sova snart, hoppas att jag mår bättre imorgon bitti så jag kan gå till skolan. har inte tid att vara sjuk just nu! pusspuss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0