shoppingdag, loveit!

shoppade idag med sanna, lika värt varje gång! :D
hittade en jättesöt svart volangkjol, solpuder, ögonbrynspenna & ett linne
senare hämtade pappa upp mig också åkte vi och kollade på ett hus i höjersdal :)
det fanns pool och shit, fett som fan :D hoppas vi får det

sen nu sitter jag och tittar runt lite, och vad får man se på förstasidan?
TADAAAAAAM, paris hiltons my new BFF's nya säsong är ute på mtv.com!
kan lova att jag blev glad :D för även om de är helt värdelöst så kan man inte låta bli att älska det!



nu ska jag göra lite té och kolla på den här skiten :D:D
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Viktoria Nordenberg

Jag funderar över om jag ska klippa lugg eller inte, kolla på bilden i inlägget som jag länkat till dig & svara gärna vad du tycker!



http://viktorianordenberg.blogg.se/2009/august/17-augusti.html#comment



Kram

2009-08-17 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0